Hjem

tirsdag 25. desember 2012

Marsipangris



Hver jul så lenge jeg kan huske har pappa fått marsipangris i julegave. Det har alltid vært Nidar sin i forskjellige størrelser. For noen år siden fant søsteren min og jeg ut at vi skulle se om vi fant noen som var litt annerledes. Min søster har vært flink til å finne litt andre typer marsipangriser, med stor suksess.

I fjor hadde jeg et ønske om å lage selv til han, noe som ble veldig godt mottatt :-) Og jeg hadde det såå artig i modelleringsprosessen.

Vel, jeg kunne ikke være noe værre i år så etter litt googling etter bilder av marispangriser/griser, fant jeg et bilde som jeg syntes var artig. Her er resultatet, og pappa ble like fornøyd i år også :-)

Beklager dårlig kvalitet på bildene.








GOD JUL!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar