Hjem

søndag 11. desember 2011

Punchruller

Det finnes utallige måter å lage punchruller på, her er min :)


Du trenger kakerester. Kan bruke sukkerbrød, vaniljekake eller sjokoladekake.
Jeg har brukt sjokoladekakerester. Glemte å ta bilde før jeg blada sammen med sjokolademassen.
Sjokoladekakerestene har jeg blandet sammen med kremen som ble igjen fra Sarah Bernard kakene, og har i tillegg hatt i ca 3 ss Arraksarom (dette har jeg kjøpt i Sverige)


Bland sammen kakerester med valgfritt fyll. Jeg har
brukt restene etter Sarah Bernard kremen

Jeg har hatt ca 3 ss Arraksaroma i kakeblandingen
Rull ut marsipan og kjevle den flat
Legg kakeblandingen på marsipanen, rull sammen og sett kaldt i ca 1 time
Etter ca 1 time kan du begynne å skjære opp i passe biter.
Smelt 200gr sjokolade og 2 ss delfiafett over vannbad.
Dypp hver ende i sjokoladen
Og sett de kaldt.

Oppbevares kjølig i tett boks. Holdbar i kjøleskap ca 1 uke, men kan fryses. Ta opp en liten stund før servering slik at de får tint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar