Hjem

søndag 11. desember 2011

Sarah Bernard

Til denne julen har jeg bestemt meg for å teste ut Sarah Bernard kake. Og jammen er jeg glad for det, for de er farlig gode :)



Jeg bruke denne gangen ferdig kransekakedeig, men neste gang skal jeg lage ordentlig
Stek små topper midt i ovnen på 180 grader i ca 8-10 min



Pisk 3 dl melis og 200 gr smør hvitt

Bland inn 100 gr revet sjokolade og 3 eggeplommer i smør og melis blandingen

Slik ser det ut når det er blandet.

Snu kranskekaketoppene og sprøyt ut topper med krem på, sett deretter kaldt

Smelt 200 gr sjokolade og 2 ss delfiafett over vannbad

Dypp toppene i den smeltede sjokoladen

Slik..

Sett kaldt. Kan med fordel fryses hvis de ikke blir spist med en gang :)
Enjoy :)

1 kommentar:

  1. Jammen dette ser jo deilig ut :)
    Tenkte jeg skulle få smake snart jeg :D
    Dette er meg mamma, Liv Karina :D
    Ser jo så godt ut, og jeg har ikke fått smakt
    enda :P

    SvarSlett